14/8

Hej!
Idag vaknade jag skittidigt, som vanligt. Jag tog då itu med all disk som täckte så gott som hela diskbänken, sedan gjorde jag frukost och satte mig till rätta för att kolla på sommarlovsmorgon. Lite senare kom mamma och pappa och hämtade mig för vi skulle iväg till någon resturang och äta så nu är jag supermätt! Så jag tänkte att jag sätter mig här o tar igen mig ett tag.

Kikiade in på http://cwtv.com/video?vid=gossipgirl nyss och jag längtar verkligen tills man kan börja tanka ner serien! Antar att Gossipgirl böckerna är mycket bättre än vad serien kommer vara, eftersom de är så sjukt bra men ändå handlingen är ju den samma! Är dock lite besviken på skådespelarvalen men sånt får man väl leva med.

Har letat igenom datorn efter lite bra musik också, men de finns verkligen ingen bra musik längre! De är inte de att jag inte har låtar att välja mellan, för tro mig de har ja verkligen. Men de kommer ju inget nytt! Skulle verkligen behöva lite tipps för ja orkar inte ens lyssna på allt de här gamla tråkiga jag har.. Men så kan det vara.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0