Min allra första blogg !

Tja!
Jag har försökt skaffa en blogg tidigare, men då misslyckades jag, hur man nu kan vara så kass så man misslyckas med de :P. Men idag kände jag iallafall att det verkligen var dax! Idag ska jag ha en riktig slödag, jag ska verkligen försöka göra så lite som möjligt, vilket tyvär alltid brukar resultera i att jag äter en massa istället. Fråga mig inte varför men jag äter alltid så mycket när jag är hemma och degar.

Gårdagen var väl sådär. Anna skulle haft fest egentligen men istället traskade vi ner till Marieberg och grillade litegrand. Visst det var trevligt och så men mja jag har haft roligare! Jag och Gerd avlägsnade oss relativt tidigt och stod på standardplatsen och talade om allt mellan himmel och jord i nån timma eller så istället! Vi drog slutsatsen att vi är så bra och alla andra är så dåliga som inte fattar hur bra vi är ;) haha

Och snart sticker jag och Gerd till Mallis!! bara 8 dagar kvar idag! Heeelt sjukt, alltså vi har räknat ner sen de att resan var beställd och vi började kanske på 180dagar eller någonting och nu helt plötsligt är de 8 dagar kvar!! Ja, kul ska de bli iallafall, det är en sak som är säker.

Men nu är det nog tid för en dusch ! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0