om en vecka, då jävlar! :D

Hej!
Japp om en vecka börjar skolan!!!! :D Men tro inte att det är de jag längtar efter, ca 13.35 kommer nämligen tåget som ska ta mig Emma och Linda till Stockholm. Vi får tralla omkring i Stockholm tills affärerna och så har stängt sen blir de transport till Arlanda där vi får spendera natten för att sedan stiga på planet 07.15, eller planet lyfter då rättare sagt! Jag längtar verkligen som en galning!!

Men iallfall, idag kommer nog dagens höjdpunkt att bli träningen klockan 19.00. Och eftersom jag inte tycker den är så megakul så kan ni räkna ut hur rolig denna dag kommer att bli. Fast förhoppningsvis dyker något kul upp ändå :)




 
Som väntat dök något roligt upp ! Sade nyss adjö till Maud, Ulla och Gerd. Vi hade lite myskväll och talade om allt mellan himmel och jord, alltid lika roligt :) spelade musik gjorde vi med, ibland börjar man undra vad man tänker med haha men roligt kan ingen säga att vi inte har iallafall. Alltså, de här året hade varit så sjukt tråkigt utan Gerd,Maud och Ulla!! Kan verkligen inte tänka mig själv utan dom!

Bestämdes även att det blir sleepover här imorgon, med Louise och dom. Det blir nog roligt! Lite trångt kanske, men de löser vi på ett eller annat sätt! Men nu hade jag väl inte så mycket mer på hjärtat, ska nog kolla in Hidden Palms nu! Extremt bra serie! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0