På Arlanda!

Hej!
Nu sitter jag Gerd och Limpan på Arlanda och väntar. Har haft en kul shoppingeftermiddag i Stockholm, köpte en svart klänning och en randig polo :)
Skolan började idag också, klockan 10.00 men innan de var jag Maud, Gerd och Ulla på Mcdonalds och åt frukostmacka, såå gott! Rekomenderas verkligen. När vi kom till skolan så fick vi sitta och lyssna på när lilla Hasse stod och snackade om en massa och sedan fick vi skåp, jag fick underskåp iår igen... Men jag överlever förhoppningsvis. Det var iallafall extremt tråkigt att vara tillbaka i skolan igen, allt var verkligen preciiiiis som vanligt... Ska bli så skönt med semester, så här precis efter semestern är slut ;)
Pusshej



Glömde för övrigt att tala om att vi såg Dhani och Natasha på top shop i Stockholm, och de roliga är att Amanda och dom hade sett dom på exakt samma affär i fredags! Annars då så sitter vi fortfarande på flygplatsen och väntar på planet. Så jäääävla tråkigt :P Har inte sovit en blund, men det har varit ett äventyr i sig detta! Har bara 4 minuter internettid kvar nu och sen är de bara en timma kvar till incheckning. Härligt ! Tjaa då fanns de väl inte så mkt mer att säga. Ha de bra hemma i Sverige nu! :D Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0