experiment

Hej!
Har gjort allt för att undvika naturkunskapsböckerna idag fast jag verkligen måste plugga. Men de finns ju så himla mycket roligare saker att sysselsätta sig med hela tiden. Men jag gjorde faktiskt ett litet test förut för att testa om cola är surt eller basiskt ( visste dock att det är väldigt surt ) men iallafall jag tog cola och droppade i lite btb, men inget hände de va riktigt tråkigt experiment... Förutom detta så har jag varit ute och sprungit, har blivit väldigt duktig inom denna kategori på senare tid måste jag erkänna! Sen så har jag självfallet kollat på min favoritserie Andra avenyn, har verkligen fastnat totalt i den serien alltså! / Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0