Övningsköraren

Vaknade precis upp ur min eftermiddagslur som på senaste tiden blivit en vana. En dålig sådan, kan inte somna på kvällarna nu! De är megajobbigt och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Snart så ska jag iallafall förja med mamma till Maxi och ahndla :) Sen kanske jag ska ut o köra lite för jag gjorde de igår och de va så himla roligt! Andra gången nu och ja de gick helt okej, körde ut till Skärgården och tillbaka så idag kanske jag till och med vågar mig ut i riktig trafik ;) Imorgon ska jag som jag nog tidigare skrivit jobba. För den som inte vet och är lite småintresserad så jobbar jag på Ejes konditori, ett ganska så trevligt jobb till o från faktiskt. På kvällningen ska jag till Amanda som fyllde år för ett tag sedan, det ska bli mysigt. och på söndag är dagen verkligen räddad för då ska ja ditta i sekritariatet på typ f-94as basketmatch..... suck. / Maggan

Kommentarer
Postat av: Jossan

heeej Mailn! :P

2008-01-07 @ 13:52:04
URL: http://joceelyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0