Träningsvecka avslutad!

hej
Alltså de är bara för mig att erkänna att jag är sämst på att skriva blogg alltså! Tänker hela tiden att jag ska skärpa mig, men de slutar alltid med att jag bara fastnar vid något annat och glömmer bort att skriva. Men iallafall, har haft en kanonhelg, både nöje och utvilande i en lagom blandning. Detta behövdes för denna vecka kommer nog bli jobbig! Men för att tänka positivt så är det snart lov och jag kan knappt bärga mig tills Ulla ska ha halloweenparty :D Men de är helt sjukt vad tiden har gått snabbt ändå, de va nyss sommarlov känns de som och då känndes de verkligen som en evighet tills de var höstlov. Men man ska definitivt inte klaga, fasst de är lite läskigt att tiden går så sjukt snabbt, hinner inte med hälften av allt man vill! Men igår avslutades iallafall min träningsvecka med, kunnde varit lite aktivare men jag är nöjd missade bara en dag. Borde kanske ha träningsvecka denna vecka med? Fasst med närmare eftertanke känns det verkligen inte lockande att sticka ut o springa nu.. Fasst å andra sidan så är de ju relativt varmt ute idag så de skulle ju passa bra. Men ja vet inte / Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0