dagen idag

Sådär ja, nu har man snart avverkat ännu en vecka! Har väldans passande sovmorgon imorgon så vi har bara 3 lektioner kvar tills helgen. Man får verkligen gå o räkna ner hela tiden.

Iallafall idag så har jag packat litegrand, tog de i mitt egna lilla tempo så de är inte så mycket nerpackat ännu iallafall.. Är iallafall roligare att packa än att packa upp, för de är seeegt, om ja har vart bortrest brukar väskan stå kvar i flera månader oupppackad. (Packningen från Stockholm står kvar på rummet till exempel..)

Jag har även spenderat ett litet slag hos Gerd, snodde lite one tree hill, gav lite bilder och hoppade studsmatta. Därför väljer jag idag att ladda upp en bild på min älskade väninna Emma Andersson! :)/maggan

image579

Kommentarer
Postat av: Anna

ja vill också hoppa juuuh!
:,(

2008-04-24 @ 22:01:46
URL: http://mufflann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0