En bra dag

Idag har det varit en bra dag. En riktigt bra dag! Började dock lite dumt på morgonen då vi ekonomer fått information om att vi skulle till aulan, soft tänkte ja men de visade sig att våran lärare tagit fel på dagen så hade vi lektion ändå.. De var trist, men för en gångs skull så kunde jag de uppgifter vi skulle göra och jag orkade koncentrer mig! Helt otroligt. Sen på psykosocialt så läste Sussane ur en bok om en tjej som blev våldtagen o fy fan... Men de va intresant att lyssna. Lunchen var god och på matten förstod jag även där, SENSATION. Och på Geografin jobbade jag riktigt flitigt så nu slipper ja tänka på de så mycket mera. Jag är med andra ord stolt över mig själv så då måste jag faktiskt få skryta lite :)

När vi slutat så gick jag, Emma och Anna (som äntligen är frisk :D:D) ut och satte oss på skolgården i den härliga vårsolen och där fastnade vi i ungefär 1 och en halv timma. Pratade om allt mellan himmel. Nu finns de bara en sak som ja borde göra o de är o läsa min engelskabok som ska vara recencerad o klar på tisdag och mina 27italienskaglosor. Troligtvis kommer detta ej bli gjort för snart ska ja på träning, hoppas allt kan vara lika lyckosamt där./Maggan

Kommentarer
Postat av: Louise

visst äre spännande :D
Btw malin va har hänt, har du joinat naturtänkandet? :O haha

2008-04-03 @ 20:46:13
URL: http://evalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0