Fredag

Var grymt skönt med sovmorgon idag och eftersom jag hade lite tid över i morse så passade jag på att plocka ned ytterligare lite saker i kartonger. Men som tidigare nämnt så går det segt..

Iallafall så har jag ekonomi nu, ska skriva om Swedbank, precis som vi gjorde på Geografin. Smart som jag va så valde jag alltså samma företag för att slippa leta reda på massa info igen. höhö

Eftersom det är fredag idag så har vi lunch i 2 timmar vilket betyder att vi förhoppningsvis kommer sitta ute i det fina vädret! Ska ju bli dåligt väder i helgen, så man får väl passa på så att säga. Förutom att vi troligtvis ska grilla och så hemma hos Anna ikväll så vet jag inte riktigt vad de blir i helgen, ska väl fixa med mitt rum o så iallafall :D /Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0