Freitag

Fredag idag redan då. Veckan har sprungit om mig och idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Är ju ledig imorn men som alltid när jag är det så händer de inget särskillt. Dock klagar jag inte på en mysig hemmakväll men å andra sidan påminns jag bara om allt skolarbete jag har att ta itu med då..

Idag har det varit FN-rollspel i skolan, jag var inte med men de flesta andra i min klass var de så vi hade bara en lektion idag. Inga fel och de va lite roligt att kolla på allas öppningstal på massa olika språk.

Jag och Emma satt ute på skolgården i typ 2 timmar i de fina vädret och efter skolan åkte vi och köpte glass och satte oss o käkde. Härligt, dock försvann givetvis solen och då vart de svinkallt... Så ännu är inte sommarvärmen här inte./maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0