Gamla minnen

Började dagen idag med att vara lite nostalgisk och kolla igenom mina gamla resedagböcker. Att skriva dagbok varje dag när man är på semester är något jag starkt rekomenderar, för de är sjukt kul att läsa senare i livet. Jag ska iallafall fortsätta med denna tradition :)
image58
Min Londondagbok är verkligen helt sjuk! Ja fattar inte va ja tänkte med när ja skrev, men som sagt de är ruskigt kul att läsa de. Kan skriva ner ett urdrag från sammanfattningen av resan som jag skrev på väg hem:

"Japp nu vare gjort och de har varit så otroligt kul typ. Sett massa, flygit, shoppat, klippt mig o allting. Skulle va jävligt kul att åka tillbax fan. Och en sak vill ja bara säga, Engelska killar är fan fett fula! Typ 3 av en miljon såg okej ut lixom! Jaa de va väl lite de ja kom på just nu typ.. För övrigt så är David Persson så jävla söt. hihi :) ja... så JÄVLA cool...HiHiHi... MATTIAS Är och så Jävligt söt! Ja... Nu Måste jag gå och bajsa! Jävla Sjysta toaletter!"

Varför skriver man typ varannan mening och varför lägger man in ordet fan lite då o då? Bra fråga...Och för er som inte förstod de är är de inte jag som skrivit det sista. Faktiskt. Ne men jag måste erkänna att jag saknar den gamla klassen lite ibland, iallafall så saknar jag Londonresan!

image56
/Maggan

Kommentarer
Postat av: Emma

London var sjukt kul! :D

2008-04-13 @ 12:50:21
URL: http://eemmaa.blogg.se
Postat av: Louise

hahahahhahahaha inge dålit du svär heller ;) men ja håller me de va fett kul o saknar också iaf klassresan !

2008-04-13 @ 13:15:52
URL: http://evalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0