God morning

God morgon! Strålande solskenssöndag idag så jag funderar på att ta med mig datorn och alla skolböcker och cykla ut till stugan ett slag. Tar nog med mig lite picknick också så att jag inte svälter ihjäl..

Senare idag ska jag och mamma till Ikea och köpa grejor till mitt rum och så, för nu är det bara 5 dagar kvar tills vi flyttar!


Igår gick jag och Mattias härifrån stan och in till Ölme och sedan gick jag från busstationen och hem hit och denna prommenad har resulterat i riktigt onda skavsår under min vänsterfot. Inget bekvämt alls faktiskt, men de va en härlig kväll ute i de sköna vädret med fåglar som kvittrade och allt. Fasst framåt kvällningen vart det väldans kallt så ännu är de inte sommar inte./ Maggan

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0