Gratis armring

Hade bestämt mig för att inte sätta på datorn idag, men ja kunde inte låta bli för jag kom på en massa saker som ja var tvungen att kolla upp. Och mitt i allt beställde ja ett fult armband från nån smyckessida där jag hade ett presentkort på 50kr. Gratis är ju alltid kul liksom.




Denna morgon har jag hunnit med att duscha, käka och rastat hunden. Nu borde jag faktiskt ta tag i att plugga lite egentligen, har ekonomi, psykosocialt och naturkunskap med mig hem över helgen och jag har ju egentligen inget bättre för mig nu så de vore ju rätt smart.. Men jag hittar nog på nåt bättre ska ni se./Maggan



Kommentarer
Postat av: Erik

haha, beroende av datorn!!!

2008-04-19 @ 13:13:11
Postat av: Jonna

gratis är bäst;)

2008-04-19 @ 13:31:12
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0