guitar hero

Tillbaks hemma igen efter en helkväll med guitar hero, var verkligen jätteroligt! Dock vart det bara jag, Emma, Louise, Rikard och Martin tillslut men som sagt skitkul iallafall :) Trodde jag var ett hopplöst fall när de gälde gitarr och allt som hade med de o göra men tillslut gick de ju rätt så bra iallafall, så länge Rikard och Martin var tysta så!



Ska ägna hela min söndag åt att läsa och skriva redovisning, grattis till mig säger jag bara...... Tack... Hoppaas de blir fult väder annars kommer ja inte kunna koncentrera mig. Kommer antagligen inte kunna koncentrera mig vilket väder de än blir men de känndes bra o skriva sådär./Maggan

Kommentarer
Postat av: Emma

NILS NILS NILS NILS NILS NILS!!

2008-04-06 @ 00:15:23
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0