i skolan

Var ute o surfade lite på di för vi har geografi, fann denna intressanta artikel som dock gjorde mig en gnutta avundsjuk.
På en kulle i södra Bombay bygger världens rikaste man, Mukesh Ambani, sitt nya hem.Det blir en 173 meter hög skyskrapa med tre helikopterplattor, biograf, simbassäng och plats för 168 bilar. Tänk o ha såna resurser...

Mukesh Ambanis skyskrapa



Dagen har för övrigt varit en skitdag, känndes verkligen pissigt när ja vaknade imorse kl 7 och visste att jag imorgon ska gå upp en timma ännu tidigare för att jag ska jobba... Men eftersom jag för en gångs skull hade gjort italienskaglosorna så kände jag att jag ville gå på italienskan! Efter det här har vi lunch, tror de är något äckligt tyvär.. Lunchen är ca 2 timmar lång och de känns som de kommer bli seeegt. Nu kanske ni förstår hur himla mycket min humör går upp och ner, igår var allt kanonbra och idag klagar jag som aldrig förr. Suck, stackars alla mina medmänniskor./maggan

Kommentarer
Postat av: maud

Du är inte på långa vägar så jobbig som jag är ! mitt humör går knappt upp eller ner. Det ligger på botten och har svårt att ta sej upp ! men nu äre helf iaf:DD

2008-04-04 @ 11:21:08
Postat av: Anna

Men lilla maggis! gaska upp dejj nu! det är ju fint väder och snart har vi ju lunch å efter det hål! plus att det ju faktiskt inte är så mycket i skolan just nu. och vi ska ju till louise på lördag! :D det är inte sååå hemskt allting eller hur? :P kom igen nu maggis. det är så ledsamt när du är så nedstämd. du får tänka reagge ! :)
Dont worry about a thing!! cause every little thing.. is gona be alright!! ;)

2008-04-04 @ 11:22:16
URL: http://mufflann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0