JA HATAR REGN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår hade jag 24 unika besökare, helt otroligt för att vara min blogg!! Brukar vanligtvis ha 8-18 så idag firade ja som aldrig förr!! Eller inte.. När ja kom hem från skolan ville ja bara slänga mig i sängen och störttjuta och ligga kvar där tills sommaren. Detta berodde inte på de där med sidvisningarna utan mest på att de regnade som fan ute o jag hade inga vantar o de vart svinkallt + en massa annat som ja inte ens begriper mig på. Men jag höll ut och nu sitter jag här och är osocial mot allt runtomkring mig. Är sugen på marknadsnoguat som mamma sitter o käkar på... De är nämligen marknad på stadens gator idag, ingenting som längre lockar mig som det gjorde förr i tiden, de va tider de.

Ska nog kolla på en film som jag fick hem igår, 21 hette den, får se om de är något att ha. Om inte går ja o lägger mig... Fasst nu kom ja på en bra grej! Imorgon har vi megalång sovmorgon och på fredag ska vi ekonomer till Karlstad på studiebesök på Klaras reklambyrå! De betyder att de inte är allt för många lektioner kvar denna vecka trots allt :D

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Emma

Imorn kommer jag till skolan, så då blir du väll glad igen? ;D förresten, har vi sovmorgon imorn? :D:D

2008-04-09 @ 14:47:40
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0