Jajemensan

Är inte riktigt säker på om fredagen var den värsta i mitt liv eller lördagen. Men kort och gott har det varit en riktig skithelg.

Fredagskvällen började väldans bra med gott käk och trevligt sällskap. Sen kan jag bara tala om att jag helst ville stänga in mig en en liten bur som sändes iväg till Antarktis och aldrig mer komma tillbaks igen. Har med andra ord skämt ut mig mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv. Och igår måddes allt som det borde men till råga på allt var jag tvungen att bära runt på massa kartonger och sängar o stolar o blablabla.. Men nu Är jag hemma igen iallafall, i våran riktiga, älskade, nyfina lägenhet!

Men men, livet fortsätter troligtvis. kanske. Känns kul att de är söndag idag också, verkligen, för då ska man ju iväg till den älskade skolan imorn. FAN va kul! Ha nationellt prov o grejer precis vad jag älskar./Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0