jobb jobb jobb

Då var jag hemma igen efter en tuff dag. Känner mig iallafall trött, har ingen ork till nåt, vill bara sova. Ush va hare blivit?! Ska bara ta det lungt ikväll iallafall, softa med en film kanske, och engelskaboken såklart... Måste ju vara pigg på jobbelijobbet imorn. höhö och imorgonkväll ska jag till Louise och Rickard där de ska spelas guitar hero och så med polarna.

Var på utvecklingssamtal idag och alltså ja har verkligen blivit kassare än en kasse (höhö) i skolan! Skärpning i 3an absolut! Fast de kunde ju ioförsej vara mycket värre. Och jobb kan man ju få iallafall för på tal om just de så kommer jag troligtvis iallafall få ett sommarjobb, på cafe Pärlan som nån slags extra personal. Har hört att de är urusla arbetstider och så vidare men eftersom jag ändå bor där ute på sommaren så känns de ju lungt ändå. Skulle ändå vilja ha nåt mer jobb för ja vill bli snorrik efter sommaren.. / Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0