Najs väder

Äckligt sjyst väder ute idag så nu sitter jag här o lyssnar på Gyllene tider o bara väntar på att få komma ut igen! Ska ut o grilla o mysa sen med Emma, Madde, Anna, Louise och kanske Linnea. Är nämligen lediga från skolan imorn :D :D Göttans värre som man säger här i Värmalnd..

Bakade precis pinnbröd och tjaaa de blev väl sådär om man säger så, men de funkar nog att käka. Annars har dagen gått snabbt förbi och va fan snart är helgen här igen!

Var ju på Ikea igår också och det inhandlades massa kul saker. Bl.a. ett lila överkast, en lila matta, 2 bruna kuddar, ett svart tyg att klä om min fotölj i, 2 bruna blockljus, en stor grön växt, 4 små glasljushållare, 12 ljus i typ brunt, svart o vitt. Och så köpte jag givetvis lingondricka, jag avgudar Ikeas lingondricka! Men nu längtar ja iallafall äääännu mer tills i helgen när de blir hemflytt :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0