oj oj oj

De här visste du kanske inte om mig:

-Jag AVSKYR när folk käkar chips och knäckebröd

-Jag avskyr även när folk vickar på fötterna helt okontrollerat när de till exempel koller på TV.

-Innan jag dör vill jag ha besökt alla världens kontinenter och badat i alla hav.

-Jag är rädd för att bli lämnad ensam och inte ha några vänner kvar.

-Jag har vääldigt svårt för att ljuga

-Och jag litar verkligen helt och fult på att sånt som sägs är sant.

-Jag tänker inte lägga pengar på en ny mobil på jättelänge.

-Om min syster hade fått bestämma mitt namn hade jag hetat Isabelle efter elefanten i Babar.

-Jag skulle hellre lägga pengar på en resa än på en massa kläder.

-Jag tycker att de är hett med killar som spelar hockey, basket, fotboll, trummor och gitarr

-När jag är ledsen och på dåligt humör brukar jag kolla på Dagboken.

-När jag var mindre sa alltid lärarna att jag var sån bra kompis och tog bra hand om alla som hade de mindre bra. De är något jag är stollt över idag.

-Nu säger min klassföreståndare bara att jag borde gå till Matteljen och att jag är en riktigt kul tjej.

-Jag tröttnar helt sjukt snabbt på saker och ting o behöver ständig variation.

-Jag har under mina 17 år på jorden spelat fotboll, spelat tennis, orienterat, spelat piano, spelat trummor och  spelat basket.

-Jag har alltid velat ha en bror.

-Jag är ganska så kräsen när de kommer till mat, men de har nog de flesta redan noterat.
-Jag tycker ibland att jag är en väldigt dålig kompis och får ofta dåligt samvete när jag vet att jag varit de.
-Jag tycker även själv att jag är en väldigt bra kompis ibland och försöker så gott jag kan att behandla andra som jag själv vill bli behandlad som man rukar säga.
-Jag är livrädd för att få ett nej därför avstår jag ofta från att fråga saker.
-När jag flyttar hemifrån ska ja inte ha några husdjur.
-Jag älskar att vara på sjön, de är något jag har växt upp med och som mina barn en gång ska få uppleva.
-Om jag fick välja mellan att växa upp på 2000-talet eller 70-talet skulle ja välja de sistnämnda.
-Jag har leverfläckar handflatan och på ena foten.
-När jag och Emma är 26 ska vi fira 20 år som vänner i Tunisien
-Om jag skulle skänka pengar till välgörenhet skulle jag göra det till barn i fattiga länder.
-Jag har sjukt lätt för att bli nervös och när jag blir nervös blir jag helt konstig och springer på toaletten typ 15 gånger på en halvtimma.
-I början av förra sommaren kunde jag göra 3 armhävningar, i slutet kunde jag göra 22. Då blev jag lycklig.
-Någon gång i mitt liv ska ja besöka Jamaica och då ska ja snacka med en reggaemänniska!
-En gång blev jag och Emma stoppade av polisen för att vi inte stannade vid en stoppskylt när vi cyklade hem från skolan.
-på nyår 07/08 tappade jag bort min kamera vilket jag fortfarande sörjer.
-Jag även tappat bort min plånbok väldigt många gånger, samma sak gäller min nycklar och min klocka men de har kommit tillbaks igen.
-Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande.
-Jag hade en period i mitt liv då jag alltid hade keps på mig.
-Jag har varit i England, i Spaninen, på Mallorca, i Finland, i Norge och i Danmark. De enda ställe jag varit på med min familj är i Danmark
-Jag avskyr karuseller som går rakt ner så de kittlar i magen! Jag är ingen karuselltyp över huvudtaget faktiskt.
-

Så där ja, nu vet ni en hel del om mig mina vänner!/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0