Samtal

Fick ett samtal från 3 förut där jag fick ett erbjudande om att förlänga mitt abonemang  och då få en ny mobil helt gratis. Ordet gratis klirrar alltid så fint när man hör de så ja nappade givetvis, tyvär så var det en likadan mobil som Emma redan har som man kunde få så jag tror inte att jag vill ha den, men om far går med på de så kanske ändå.

För övrigt så har det varit en helt okej dag idag, är lite förvirrad när de gäller vilken dag de är bara nu när vi är lediga hit o dit. Trodde de va måndag i morse, men de är ju redan onsdag och hur skönt känns inte de, fredag snart ju :D


Nu ska ja gå o käka lite lasagne tror ja, de va inte igår! Och sedan kommer Linda hem och kidnappar Valter, han ska visst bo hos henne ett tag. Åka tåg till Karlstad o allt, han har blivit så stor busgrabben./maggan




Kommentarer
Postat av: Anna

varför ska han bo i karlstad?

2008-04-23 @ 14:48:54
URL: http://mufflann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0