Snoop dog

Nu kom jag precis in från en prommenad med snoop dog, eller ja inte precis o precis men de låter bättre än att skriva typ, för 16 minuter sedan kom jag in... Det var iallafall riktigt trevligt, var inte igår man prommenerade häri kring. Men hundskrället är ju så seeeeg, alltså han är verkligen segast i hela universum!

Men för att snacka om något helt annat så kan jag ju sprida lite gjädje och tala om för alla som inte redan visste de att på torsdag är vi alla lediga! Iallafall dom flesta, där bland jag och de gör mig så lycklig, och inte nog med de så är vi ju lediga både fredag och måndag med. Ruskigt skönt.


 
På onsdag är det ju då Valborgsmässoafton och de diskuterades förut varför man egentligen firar de? Vissa sa att de va för att hälsa våren välkommen eller nåt sånt, vissa trodde de hade med gamla traditioner att bränna häxor o göra och jag satsade på att de va kungens födelsedag som firades. Jag har ännu inte fått nåt klart svar, men ja tänker iallafall fira att våran kung fyller! Valborgsfirandet sker iallafall troligtvis hemma hos en klasskamrat som ska ha en riktig brakarfest va de verkar som (?) Hoppas de iallafall, för sånt är alltid kul! 

Då är den stora frågan bara vad man ska ha på sig! Man vill ju helst inte se ut som värsta tattaren liksom... Men jag har absolut iiiingenting att bära och jag har inte råd att köp nåt nytt för jag måste verkligen börja spara på allvar tills Cypern! Men men det löser sig nog, har ju 2 dagar på mig att tänka sån tur är./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0