sommar sommar i värmland

Man kan väl inte må mycket bättre än vad jag gör nu känns de som! Jo de kan man säkert, men vi säger så iallafall. Trots att jag har prov och massa skit framför mig så känner ja mig bara helt rofyld och lycklig. Vädret gör nog sin del skulle jag tro.

Har varit 2 helt kanondagar som start på veckan, igårkväll var det ju grillning och de va så vackert o så mysigt o så trevligt. Och idag for jag Anna och Emma ut till Marieberg och hade oss lite picknick :) Solade, "pluggade", löste Sudoko, stod på händer och bara tog de lungt. Kan ju bara varna alla för hur jävla röd ja är i ansiktet! Alltså vi snackar liksom inte lite solbränd bara, vi snackar tomat, kräfta, brandbil! Suck, hade de inte varit för att vi hade prov imorn så hade jag nog inte gått till skolan imor på grund av detta. Men man får skylla sig själv för sina handlingar.. /Maggan

image61

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA så himla illa kan det väl inte vara? ja tror det ärlite lax bara jag ! ;P hahaha

2008-04-22 @ 19:00:50
URL: http://mufflann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0