SÖNDAG

Har väl egentligen inte så mycket att skriva men ja skriver ändå, lite för alla er kära läsares skull. (Gerd)

Har i ärlighetens namn inte gjort så mycket mer än att ha suttit här idag.. Har plockat lite med lite grejer på rummet också men de är väl allt. Känner mig väldans duktig och så :) Nedan syns en bild på hur mitt rum hitills ser ut för er som är lite nyfikna.

image67

Kan för övrigt också tillägga att fredagen gav mig en fet jävla bula i bakhuvudet, ett litet blåmärke på knät som gör ont som SATAN, 2 blåsor på mina fingrar, några andra skumma blåmärken på min arm och massa repor o skit på mobilen. För er som nurå va lite nyfikna på de också och ville var med i min tyckasyndommalinförening.

De har även skett nåt riktigt skumt, jag hade i fredags 31 unika besökare på den här skitbloggen!! Helt otroligt om man vet hur få besökare ja brukar ha./Maggan

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh vad fint det blir Malin! Nu måste du verkligen ha en "flytta-hem-igen-fest" ;)
Snygg lampa också ;)

2008-04-27 @ 18:56:20
URL: http://www.loaa.blogg.se
Postat av: Anna

ÅÅÅÅ va fint det var!!!!!!!!!! :D:D:D:D nuväntar jag starkt på att bli hembjuden på inflyttningsfika ;P

2008-04-29 @ 17:55:21
URL: http://mufflann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0