soooooool

Kom precis in från en fin trevlig liten skogspromenad. Lyssnade på Självkänsla nu och jag vill verkligen rekomendera att lyssna på ljudbok när man är ute o går för då kan man gå i princip hur långt som helst utan att bli uttråkad!

Tänkte lite snabbt berätta om min dag innan ja hoppar in i duschen. Har vart en redigt soft dag, kollade på en film på psykosocialt som handlade om trafficing, vi kollade på svart vitfilm på  svenskan, om Frankenstein och på turismen kollade vi på en film om Thailand. En riktig filmdag alltså. Gillade den sista bäst och jag blev enormt sugen att besöka detta land! Fick även lite info om Stockholm på klassrådet och de verkar som om de blir en hel del tid på stan iallafall och de känns kul :)

För övrigt så sitter jag här och inkasserar pengar helt utan att bhöva göra något direkt, mamma kom in med 21.50, de är nån på jobbet som spelar på trav eller nåt och så är de några som delar på vinsten om de blir nåt och jag är med (helt gratis) så aa då hade vi tydligen vunnit. Sen nu precis så kom pappa in med 90kr för ja skulle få det om jag laddade ner en film åt honom och de gjorde ja i går så de hade ja ju ioförsej kämpat lite för ;) Men jag klagar inte direkt, de behövs absolut./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0