Stockholm snaaaaaart

Vid denna tid om 2 veckor befinner jag mig i Stockholm vilket känns väldans kul att kunna se fram emot. Dock ser jag endast fram emot att gå på Hamlet (eftersom den är på Dramaten) och den tid vi får att gå på stan för jag ska shoppa massor! Förhoppningsvis iallafall. Jag vill käka på nån riktigt god resturang också, för de va jättelängesedan vi var på resturang! Och de finns ju ett lite större utbud i vår huvudstad om ja säger så.

Man får liksom leva på att längta till en massa saker, för skolan är verkligen dryg just nu..
Idag har iallafall vart en tråkig dag. Trots attjag endast gick i skolan 8.20 till 11.45 så var ja så trött när jag kom hem att jag var tvungen att ta en eftermiddagslur! Jag är ju helt otrolig...


scrollade igenom aftonbladet.ses startsida precis, men de fanns ingen nyhet idag som jag fastnade för så tyvär kan jag inte välja att roa varken mig själv eller er på de viset.

Bjuder på en bild istället. Föreställande
Emma, Anna och Madeleine när vi var i Stockholm i höstas. Satt inne på Gallerian och käkade massa smarrigheter.

.

image36



/maggan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0