Sweet dreams

I natt har jag frömt en massa underliga drömmar som jag kan minnas, brukar oftast inte minnas alls. En var att jag var i Funäsdalen där dom hade en skitbra park med massa hopp och först va ja lika dålig som ja är på riktigt att hoppa men sen hoppade ja skithögt så där så de tillomed kittlades i magen när man skulle ner, landningen blev perfektså jag gjorde de igen och då kunde jag göra en 360 huur lätt som helst o de va så coolt för de känndes verkligen skitverkligt! När ja vaknade trodde ja liksom att ja kunde göra de o allting. Dessvärre tror ja tyvär inte ja kan de men de va iallafall en av dom verkligaste drömmarna ja haft i mitt liv!/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0