tralalalala

Kom precis hem från lunch på Blå valvet, nacotalrik blev de och de var inte alls gott tyvär.. Fick sms från Anna när jag slutat om fika på blå valvet, aa smart tänkte ja då kan jag käka nåt gott där så slipper jag laga nåt. Till slut var de bara jag som åt iallafall och efter ca 1 timma stängde dom så då var det bara att åka hem igen, sån tur var så fick jag skjuts för annars skulle ja behöva åka hem 3 gånger idag och de är en gång för mycket enligt mig ;)

Ska ju då iväg snart igen, till Louise men innan de så ska jag göra fruktsallad! Fan va ja käkar men eftersom ja inte åt så mycket mer än halva min portion på Blå valvet så är ja fortfarande lite hungrig.

Nu är min mamma och pappa arga på Zlatan, han har käkat upp halva våran matta typ haha och den var dyr.

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Maud

HAha stackars Zlatan! :P

2008-04-05 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0