080808

Jag flagnar bort snart! Ser fan ut som de vitaste lakanet man kan hitta nu och de är inte ens höst ännu.. Ja vill bli brun brun brun! Jag vill helt sjukt mycket saker nu, måste sluta upp med den här girigheten. Men lite good music skulle verkligen inte sitta fel. Men ja vet inte va ja vill ha för sorts musik ens, svårt de där..

Kollade på en trailer till filmen Donkey punch förut, verkade va en sjukt bra film som hade premiär idag. Kanske vore en film jag, Emma, Anna och Madde kan gå på i Karlstad sen när vi ska fira 2 år som vänner i slutet på agusti? :D


Ett gäng brittiska ungdomar ger sig ut på en resa i Medelhavet som utvecklas till en mardrömsfärd. Sju ungdomar som mötts på en klubb bestämmer sig för att fortsätta utekvällen och festandet till havs, ombord på en lyxyacht. Men det hela urartar snabbt till en våldsam kamp om liv och död.

Låter verkligen super!


Men nu ska jag kolla på Tristan & Isolde :) Riktigt bra och romantisk film, kände verkligen för en sådan film ikväll så de passade ju perfa att den går på tv nu./Maggan


I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag laddade ner den igår, men det var askass kvalité på den =/

2008-08-09 @ 17:12:33
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0