Äckelpäckelbilder

Det värsta någonsin hände verkligen förut när vi satt i skolan, Johannes satt o tog massa kort på mig och sen fick jag se dom. Och Seriöst!? De va de VIDRIGASTE jag någonsin sett! Han gjorde de enbart av elaka själ och snacka om att han lyckades! Nåt enormt, de här slog allt han gjort mot mig. Bilden av mig själv sjönk verkligen ner till golvet, jag som redan hade en snuskigt dålig dag för de har jag alltid om jag inte tvättar håret varje dag.. Helt stört, ja vet men de går inte att hjälpas. De där med håret alltså.

Men åter till bilderna så var jag fläskig, dubbelhakig och allt som går, varför är det så sjuuuukt att vissa blir asfeta och andra kan käka hur mycket som helst och inget händer. Jag tränar fan hela tiden känns de som och jag äter ju inte direkt för fler personer än mig själv... Blää så synd de va om lilla Malin idag, men de där tog fasiken knäcken på mig och jag vet inte vad jag ska göra åt de. Jo I know what you think, sluta äta en skit då och träna ännu mer, svårare är de inte. Men jag kan inte stå emot skit, ja vill iksom kunna leva.. Oh my god ja brukar inte ens tänka så mycket på de här! Och nu funderar jag på om ja ska uppdatera eller ej :P Jo de gör jag, tror inte så många kommer komma ända hit ner iallfall/Maggan

I love life


Kommentarer
Postat av: Emma

Malin ge dig! Du är ju snygg som in i helvete pucko! :D

2008-08-28 @ 16:00:40
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Anna

men för faaan malin! du e ju störd i huvet!! hur kan du tycka så?!? här går man omkring å jämför sig med dig på kort och tycker att man själv ser så jävla osnygg ut! du är ju knäpp på riktigt! sluta upp med dom där tankarna nu för fan!

2008-08-28 @ 16:54:03
Postat av: Amanda

Tänk inte alls sådana tankar Malin!

2008-08-28 @ 17:04:50
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/
Postat av: maud

Jag tycker att du är världens finaste malin <3

2008-08-29 @ 15:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0