blääää

Ushfyoblä. Så känner ja mig nu. Har sovit ganska exakt en timma inatt och på de så har jag städat i gästhamnen och jobbat på Pärlan. Gissa om jag var och är riktigt seg!!! Så fort jag kommer in till stan ska jag kasta mig i sängen o sova tills skolan börjar på måndag.. Nån som vet vilken tid vi börjar föresten?

Gårdagen spenderades iallfall hos Anna i lilla partystugan med diverse människor. Drog ner till Gästhamnen o lyssnade lite på några band som spelade o så och sedan tillbaks till Anna igen. Jag lyckades tappa massa stenar från min klocka som precis bivit lagad, mitt halsband som ja fått av Maud gick sänder och jag måste ha ringt och smsat upp typ 300 spänn eller nåt.. Hur lyckas jag med allt jämt de är den stora frågan. /Maggan

I love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0