brandalarm

Haha ja lagade precis hamburgare och som den duktiga kock jag är så började brandlarmet pipa och det är jusst nu alldeles osigt i hela lägenheten! Jag blev livrädd o visste inte va ja skulle göra, va gör man för o få tyst på en såndär? Sån tur var tystnade den av sig själv :P Bra att man vet att den fungerar nu också för att se positivt på det hela.



Hamburgaren var god iallfall och nu är jag supermätt! Och föresten så hände de ännu ett missöde förut när ja kom hem från Maxi, ja upptäckte att jag hade glömt nagelacket där och ja har inte orkat åka tillbaks.. Kommer säkert att ha betalat 85kr i onödan nu... Suck./Maggan

Kommentarer
Postat av: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄna

å fan va träligt! :/

2008-08-21 @ 17:00:12
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0