buss tuss

Yo yo yo
Idag har jag spenderat dagen i en buss så gott som hela dagen. Åkte till Alster först och lyssnade på en guide som pratade om Gustav fröding sedan åkte vi vidare till Mårbacka där vi lyssnade på ännu en guide som snackade om Selma Lagerföf. Den funkade, ja lever fortfarande o de va skönt o halvsova i bussen hem.

O en sak angående de där med o bara käka onyttigheter på lördagar, ja måste sluta läsa Kenzas blogg isåfall för läser man den är man fan körd! "idag ska jag och Nadia äta kladdkaka" bla bla bla.. :P

Har ju träning sen vid 8 men ja vet inte om jag orkar idag faktiskt, de tar verkligen emot.. Men känner jag mig själv rätt kommer jag åka iväg sen iallafall om jag inte hittar på något annat jädrarns kul o göra. Tänkte ioförsig prova de dära karaokeparty.com nu se om de är kul. Då kanske ja kan underhålla mig med de resten av kvällen istället!/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0