duktiga jag

Aaaah då har jag tagit itu med allt som jag skulle idag så nu är det bara o vänta på att klockan ska bli lite mer så ska ja gå o lägga mig. Är verkligen stolt över mig själv jag har ju gått o blivit helt otroligt duktig ;) Ska bli spännande o se hur länge de här håller i sig..

Har nog aldrig blivit så trött i hela mitt liv som när jag sprang förut, trodde jag skulle svimma! Så nu belönar jag mig själv med en superkall och farligt god Fanta lemon. Åter igen, stort tack Amanda! mmmm.

Och förut när ja va på Maxi fick jag en risifrutti och en paket flingor alldeles gratis. De kallar jag sjyst!/Maggan

I love life


Kommentarer
Postat av: Maria

du laddar inför orienteringen förstår jag ;D

2008-08-18 @ 12:33:44
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0