Eight days to live

Såg precis klart på en film som gick på 5an, Eight Days To Live. Och vilken lipsill jag har blivit, tjöt såklart i slutet när allt blev lyckligt. Gråter jämt numera... Men bra var den iallafall, riktigt bra.



Men mitt i alltihopa ringde de såklart.. De var från Statistiska centralbyrån. Jag har tidigare fått ett brev från dom där dom skrev att dom skulle ringa mig och göra en undersökning om jobb o så. Så jag hade väl inte samvete till nåt annat än att svara på hennes frågor. Känndes lite fjantigt med tanke på att jag inte jobbar särskillt mycket och inte vet nå vidare mkt om saker i världen men hon tackade så glatt o skulle ringa åter i Oktober.
/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0