first day in school

Jahopp då var dag 1 avklarad i skolan då. Var ungefär som den sista dagen, Hans stod o pratade, vi lyssnade. Eller åtminstone så satt vi där.

De där med att inte äta massa onyttigheter på veckorna började inte så jäkla bra, fick glass i maten och jag tänkte att lite gratis glass måste man ju ta vara på... Men från o med nu då : )

I morgon ska vi visst åka på någon busstur till Sunne eller vare nu va. Blir nog inte så kämpigt direkt, får ta vara på de här softiga dagarna. Mitt schema verkar för övrigt helt ok. Rätt mycket sovmorgon och tidig fredag, nice nice. De jag är mest orolig över är mitt o Emmas UF företag.. Kommar aldrig komma på nåt o börjar bli lite brådis. Kom mer än gärna mes förslag!/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0