i Stugan igen

Bredbandet går så in i helvete segt här ute i stugan så man orkar liksom inte ens logga in på blogg.se... Men nu har jag äntligen hittat hit. Och jag tänkte berätta lite om vad jag har pysslat med de senaste dagarna.

Igår kväll efter att jag vart på träning som för övrigt gick skit så kom Emma och Anna hem till mig och vi låg i sofforna o bara mös o kollade på Forgetting Sarah Marshall o käkade popcorn. Trevligt som alltid :)

Idag har jag bara degat runt hela förmiddagen, sen åkte ja o handlade, lagade köttfärssås o spagetthi och sedan åkte jag ner till staden för att träffa brudarna igen. Vi gjorde ett par ärenden och till sist gick jag och Emma till Ejes för att jag skulle vänta på mamma där kl 6 när hon slutade. Tiggde till oss lite fika sen satt vi där o snackade ett tag. Och nu är jag här igen då, hatar o vara i stugan så här på sensommaren. Är så kallt o mörkt och höstligt..

CharterVimmel

Och dom här brudarna verkar de knappast gå någon nöd på! Den stora frågan är vad Elinor i grönt har spilt på sin klänning?? haha

/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: emma!

dom lär sig ;)

2008-08-14 @ 22:23:00
URL: http://emmaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0