In school

Nu är det inte länge kvar tills jag slutar,en halv timma närmare bestämt men vi har inte fått några mer uppgifter så nu är det väl bara att surfa runt lite... Jag är hungrig och vill gå hem istället. Det enda som kretsar i mitt huvud nu är vad jag ska köpa för mat tills idag! Och att jag vill köpa nåt gott idag fasst ja inte får.. Åker nog direkt till Maxi från skola för hemma finns inte ett skit o äta förutom spagetthi o risgrynsgröt typ. Interesting va?

Måste förövrigt säga att jag gillade de här med sovmorgon tills halv 12 och de är ju tur. Trallaala försöker komma på några roliga funderingar jag har på lagar, men som sagt de enda ja kan tänka på nu är MAT!/Maggan



I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0