KALLT

Fy farao vad jag fryser jusst nu! Har ju stått ute från 7 tills nu vid 10 och det har regnat o haft sig o blä vad kall ja blev. Detta trots att jag hade ett linne, en skjorta, en kofta, en tjocktröja och en skidjacka på mig! Men de var faktiskt ganska roligt iallfall :P Typ samma personer som gick på toa ett tiotal gånger. "Dom borde skriva 50 för ölen och en 5a för toabesöket"  haha aa vissa måste de blivit dyrt för. Ska vara där på fredag också mellan samma tider och då lär de va dubbelt så mycket folk som är dubbelt så fulla.

Borde egentligen både förbereda tal och sova just nu men jag är såpass osmart att jag gör varken eller.. Har inte ens läst igenom all info jag hittade om Thanksgiving som jag tänkte prata om. Haha ska bli interesant o se hur de går./Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0