Konstig morgon..

God morgon gott folk!
Blev en skum morgon för min del idag, klev upp vid kvart över 9, gjorde frukost o kollade på tv. Sen gick ja o la mig igen och vaknade för en stund sedan, och den där tiden i morse känns typ som om jag gick i sömnen eller nåt! Haha skumt..

Tjaa vädret idag ser väl lite sådär ut, inget regn men ändå inte så soligt att man kan ligga ute o sola direkt.. Vad ska man då göra? (Som om att sola vore de enda som finns o göra, men ja, typ i dessa tider) Har väl inte mycket annat på schemat än att sköta alla hemmasysslor som blir när man är själv, vilket jag för övrigt har börja trivas med! Satte precis på en tvättmaskin o de är ju superkul o tvätta ju. Diska är väl de som mest tar emot, men ja har börjar diska de mesta direkt efter anvädning när ja orkar så de är lungt. Jag har liksom mitt lilla egna här o ja kan göra vad jag vill, när jag vill :)

/Maggan

I love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0