långt inlägg

Tjoflöjt va varmt de är ute på min balkong just nu! Var tvungen o gå in o ta en paus, dränks i mitt eget svett snart.. Är riktigt jäkla trött o sitter o halvsover där ute, och dricker massivis av vatten. Go söndag tycker jag : )


Hade bestämt mig för att verkligen försöka sova ut idag, typ till 12 eller nåt med tanke på att de blev rätt sent igår.. Men givetvis vaknade jag innan 8, kände mig dock inte alldeles 100 då och sommnade sån tur va om och nästa gång vaknade jag upp och de första jag såg var den broderade solen på min rosa elefant Stjärta som Emma sytt åt mig en gång. Haha de va ett bra sätt att vakna på ;P

Igår då iallfall så blev det att åka till festen hos Gh. Trodde de skulle va en massa folk, men de va inte så jättemånga själar. Men man fick ju göra de roligaste av allt, mottot som man får gå efter. Och jo jag hade allt trevligt : ) Men de blev lite skumt med allting, folk va ledsna hit o dit o bla bla, varför blir endel så himla ledsna när dom dricker?? Då skulle inte jag tycka de va nå kul direkt..

Aja efter många om och men så blev det heller icke någon efterfest men jag och Emma stod ute o snackade huur länge som helst istället :P Alltså på kvällen när man ska skiljas åt kommer man jämt på så sjukt mycket o prata om! Men de var verkigen hur himla kallt som helt så när ja kom trodde ja ja skulle dö! Och kvällens roligaste va iallfall när 2 damer 30+ kom o cyklade och så åkte dom typ in i varandra så dom ramlade för dom va så packade och dom garvade o dom garvade hahaha ja trodde liksom livet tog slut vid 25 men dom verkade ha så jävla kul. Så så ska ja o Emma också bli har vi bestämt!/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, så jävla roliga var dom dom där damerna :D

2008-08-24 @ 14:37:01
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0