låt fantasin flöda mm ...

Trots att de vart lång dag i skolan idag känner jag mig inte trött! De är helt fantastiskt. Kommer väl snart antar ja så jag får passa på o göra lite nytta nu. Diskade till exempel alldeles nyss.

UF föreläsningen imorse var inte så jätte givande, visste i princip allt redan o så men vi fick reda på att vi ska på nån kick off i Karlstad den 18de och lite sånt kul. Kul när det händer lite saker : ) Sen hade vi samma lärare i 3 lektioner på rad vilket var lite trist enligt mig, men sån tur är så är han bra iallfall! Annars hade jag aldrig klarat av måndagarna. På dagens organisation & ledarskaps fick vi även  reda på att vi ska hålla föredrag på torsdag med. Tema höst, va fan ska man snacka om då??? Och vad ska jag och Emma ha för UF???? Jag måste gräva fram det kreativa i mig nu om det ska bli nåt bra av de här!



/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0