maudi

Fuck va ja bloggar nu då men de kanske är för att jag i princip inte har prata med nån på hela dagen! Typ sagt hej till tanten på affären..

Vill iallfall ägna de här inlägget till Madeleine Fallberg. Läste nämligen precis en lapp som hon skrev om mig i skolan en gång för längesen när vi hade psykocosialt, då skulle hon typ beskriva mig eller nåt. Och att läsa de där gör mig så himlarns glad och lycklig och ska ja va helt ärlig så brukar jag läsa den då o då och faktiskt känna mig 1000 gånger gladare : ) Men grejen är den att jag skulle kunna skriva ett mils långt papper med grejer som jag älskar med den där lilla gammelsmurfen men de har jag varken tid eller plats med. Saknar iallfall att umgås med den galna och så grymt härliga människan. Hoppas att vi kommer glida närmare nu när skolan börjar istället för att glida isär, för de skulle inte jag klara av iallafall! 


5 orsaker till att avguda Maud:
1 Hon är så grymt jävla härlig och även hennes sämsta jävla skämt blir roliga bara för att hon är så jävla skön!
2 Hon vet i vilka situationer man ska vara seriös och vilka man inte ska de
3 Hon är den bästa jag känner på att trösta någon som är ledsen
4 Hon gör såna där saker som andra skulle framstå som idioter om dom gjorde, men när hon gör de är hon bara ball,till exempel när hon satt o spelade spice girls på högsta volym i skolan haha (va kanske bara ja som inte tyckte hon var en idiot då men ;))
5 Hon är jädrarns fräsig helt enkelt lille Maud!

Ja ni kära vänner. Time to sleep va. Föresten blev ja påminnd förut när ja läste LSs blogg att jag visst bara får äta godsaker på lördagar hädan efter. Får se hur de ska funka!/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Anna

ÄLSKA MAUD <3<3<3<3

2008-08-17 @ 23:09:56
URL: http://mufflann.blogg.se/
Postat av: Emma

Maud är den fränaste smurfen på planeten! :D<3

2008-08-18 @ 09:16:38
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0