mmmm

Nu är torsdagen i princip slut och imorgon är det äntligen fredag! Har bara 2 lektioner på fredagar och klassråd, känns som ingenting. Sen äre heeelg :D Fasst jag jobbar ju på lördag.. Oså "jobbar" ja ju imorn kväll.. Fan va mycket till helg. Men på lördagkväll blire ju att helga iallfall. Hoppas allt blir som de borde. Men jag är inte så taggad.. Vill att Maudi ska vara med, blir inte 100% annars.. :( Je je.

Jag är skitsugen på nån kall, god drink bara för att jag läste i Louises komentarer om allarinkar.com och gick in på den sidan, plus att jag är skittörstig. Nästan så jag går o tar min sista fanta lemon :O aa nu skriver jag om mina stora problem igen, helt otroligt va jag tjatar om ingenting./maggan



I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0