Panik

Imorse hände de som aldrig hänt tidigare men som jag fruktat för att de ska hända! Jag försov mig när jag skulle till jobbet. Mobilen hade tydligen laddat ur under natten.. Så vid 10 i 8 ringde de på telefonen eftersom jag alltid brukar komma kvart i. Jag tänkte inte ens svara först för min första tanke va att de va några jävla försäljare som ringde igen som alltid på mornarna. Men sen när ja skulle kolla på mobilen va klockan va såg ja att den va död o då fattade jag va de handlade om. Ja bara kastade mig upp ur sängen o sen sprang jag runt i huset som en galning, nu vet jag precis hur en viss göteborgare kände sig när vi va där nere haha! ca 15 minuter senare befann jag mig iallfall på jobbet så ja måste säga att ja va riktigt snabb. Och sån tur va så möttes jag av min sjysta boss som bara sa åt mig att ta de lungt och att de absolut inte gjorde ett dugg :P

Japp de va väl en spännande story. Ett rätt skönt sätt att vakna på, man blev liksom rätt klarvaken.. Nu sitter jag här o funderar på vad ja ska hitta på. Ska o handla sen men de orkar ja inte jusst nu. Tror inte de sker nåt speciellt ikväll heller, tror de andra ska till Statt o så så att  jag har väl inte så många valmöjligheter.. Hoppas de börjar regna o åska! De skulle vara så mysigt./Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahaha!

2008-08-09 @ 17:13:50
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0