piazza

Då så var jag äntligen av med töntarna som har ockuperat lägenheten hela eftermiddagen! ;) Vi har käkat pizza o glott på tv, jag har sovit en gnutta och så har vi läst lite roliga bloggar höhö. Nu luktar det kebabpizza i hela kylskåpet och jag är dömätt på just kebabpizza. Pank är jag också känns de som, pengarna bara flyger iväg åt alla håll! Tappade bland annat bort en hundring i går.. De hade jag inte råd med! Aja de finns väl inte så mycket att göra åt den saken.



Ska snart gå och borsta tänderna och gå o lägga mig. Börjar 9.20 imorn och går tills 16.. Hatar måndagar!/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilka dagar sa du att du hatade? ;)

2008-09-01 @ 07:42:00
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0