REEEEEEEEEEEGN

Ja då var jag hemma igen efter en rackarns massa motion : ) Regnar ute, och folk skriver hej villt i sina bloggar om att de har åskat ute, antingen va ja i duschen eller i hallen för ja har inte hört ett skit. 

For iväg till maudan förut och drog en prommis innan träningen, även fast vi inte gick så vidare snabbt kände man sig som alltid när man vart ute o gått, alldeles seg i kroppen. Basketträningen sög balle men de känns bra att ha vart där iallafall. Ja spelar verkigen så grymt dåligt! Asså ja har verkligen inte tänket, ja har spelat i mer än 5 år nu men känner mig inte en smula bättre nu än då :P Vette fan vilken sport som passar mig, är typ medium på allt men inte super på nåt.

Oerhört random information:
Jag tvättade håret med mitt nyinköpta schampo förut, Barnängen för matt och glanslöst hår tror ja de va. den hade utan tvekan finaste förpackningen och luktade jättegott! Hoppas håret blir glansigt imorn nu då../Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0