Regn regn o åter regn

Kom precis in från en tur i de vidriga regnet. De har fan regnat konstant nu i flera veckor känns de som..

Var nere på stan o skulle köpa nya underkläder bara för att jag inte vet hur man tvättar och de börjar ta slut på rent nu. Men jag hittade inga som dög så istället gick jag in till mamma och frågade hur man tvättar, så nu vet jag typ de men då visade de sig här för nån minut sen att vi inte har något tvättmedel! Och jag tänker inte ge mig ut i de här vädret en gång till... Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Aja de löser sig nog.

Den här dagen kommer nog gå åt till att sitta här inne o glo. Man kan inte göra nånting nu ju! Visst, de finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Men mina regnkläder råkar faktiskt vara i stugan... /Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0