RUBRIK

1 dag och 17 timmar sen sist. Har blivit rätt passiv bloggerska på senaste tiden men ja hinner inte med liksom..  Har vart ute på sjön varenda dag sen i söndags nu, dock inte idag då för idag har jag mest hunnit med o jobba och laga mat. Lagade skitgod mat förut, Dicks pasta (bacon, champinioner, tomat, smal spagetthi, matlagningsgrädde) fast med kycklign istället för bacon. Något jag starkt rekomenderar.

Nu sitter jag bara här på gården och tar igen mig. Ska åka med in till stan sen eftersom jag jobbar på Ejes imorn. Och så ska jag till Louise ikväll. Blir nog inne i stan tills på söndag eller så, så de blir väl rätt tunt med bloggning nu med fram över ett tag. Sorjligt som fan, I know, men ni får lov att överleva kära läsare.

Om en vecka är Amanda, Elinor, Louise och Kristin snart i Ayia napa... De är så sjukt fuskigt, ja vill med!! Blää../Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Louise

tack :D

haha japp snart smäller de ;)

2008-08-03 @ 13:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0